خبرهای داغ:
حجت الاسلام حسینی دیباجی:

پیروی از ولایت رمز موفقیت رسیدن به تمدن اسلامی و نابودی دشمن است 

دامغان_ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن بیان اینکه پیروی از ولایت رمز موفقیت برای رسیدن به تمدن اسلامی و نابودی دشمن می باشد گفت: غرب برای نابود کردن یک تمدن در پی ضربه زدن به نظام خانواده، نظام آموزشی و تغییر الگوها می باشد. 
کد خبر: ۹۴۵۳۱۱۰
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در همایش فصلی فرماندهان پیشکسوت سپاه استان سمنان که در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان برگزار شد، اظهار کرد: آمریکا به دنبال این است که ائتلاف ضدآمریکایی چین، روسیه و ایران به هم نزدیک نشوند تا چالشی برای تمدن غرب ایجاد نکنند.

حسینی دیباجی با اشاره بر تلاش دشمن در جهت نابود کردن تمدن ها گفت: نابودی خانواده اولین راهکار دشمن برای نابود کردن یک تمدن می باشد. 

وی تصریح کرد: خانواده به تعبیر رسول اکرم (ص) بعد از اسلام باارزش‌ترین بنیان در نزد خداوند است و دشمن در این مورد اولین و مهمترین رکن خانواده یعنی مادر را در نظر گرفته و همگان باید در تعالی نقش زن و مادر در استحکام بنیان خانواده کوشا باشیم.

حسینی دیباجی گفت: نابود کردن نظام تربیتی دومین راهکار دشمن در نابودی یک تمدن است و دشمن در این مورد به دنبال تنزل دادن به جایگاه معلمان و مربیان است. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان افزود: نابود کردن الگوهای اجتماعی یک جامعه یکی دیگر از راهکاری دشمن در ضربه زدن به تمدن می باشد و اینها در پی نابود کردن رابطه بین علما، دانشمندان و رهبران الهی با مردم هستند.

حسینی دیباجی بیان کرد: ولایت‌پذیری رمز موفقیت رسیدن به تمدن اسلامی و ایستادگی در مقابل دشمن می باشد و پیروی از ولایت موجب 44 ساله شدن انقلاب و شکست دشمن شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار